2 Aralık 2012 Pazar

Rüzgar'ımızın bebek mevlüdü

Rüzgar'ımızın mevlüt okumasını 19. gününde yaptık.O günlerde henüz Rüzgar çok küçük olduğu için hiç durmuyor,çok ağlıyordu.Kimi zaman gazı oluyor o bitse acıkıyor,kucakta durmayı ise hiç istemiyordu.
Bu yüzden çok endişeliydim mevlüt sırasında ne yapacağız diye.Çok şükür hayırlısıyla atlattık.



Doktorumuz ve hemşirelerimiz 1 aydan önce emzik vermemizi istemiyordu ama mevlüt sırasında bir kaç saatliğine verdim,zaten o sayede ağlamadan kucağımda durdu Rüzgar.Yoksa imkansızdı.
İbrahim hoca çok güzel dualar okudu ağzına sağlık.Allah kabul eder inşallah.

Mevlüt için magnet çerçevelerimizi yine Sibelciğim hazırladı sağolsun.İçlerine koyduğu resimlerde bana sürprizdi,bayıldım.Ben boş olacak biliyordum ama o o kadar işinin arasında 50 adet resim basmış,yorulmamış yerleştirmiş.Emeklerini nasıl öderim bilmem.İyi ki varsın Sibel'im.



 
 
50 adet magnetimiz yetmedi maalesef.Mevlüdümüz kalabalıktı,alamayanlar için tekrar hazırlayacağız.
 

 
Bu peçeteliklerde benim eserim.Çatal-kaşık ve peçeteyle birlikte paketleyince çok hoş oldu.Hamileliğimde hazırlamıştım bunları Oğlum için.

Mevlüt başında biraz fotoğraf çekmişiz iyiki.Duadan sonra yemekti,ikramdı derken hiç vakit bulamadık.




                                            Rüzgar'ın mevlüt kıyafeti teyzesinin hediyesi.
 
 
Rüzgar'ın ananesi.
 
 
Rüzgar'ın büyük babanesi Nazimet babane sağolsun bizim için Bursa'dan geldi.
 
 
 
 
 
Rüzgar'ın Öznur teyzesi.Oda 2. kez anne olacak yakında.

 
Burcu ve Aslı teyzesi.

 
Gönül teyzesi

 
Muzaffer teyzesi.
 
Resimleri olmayan daha birçok sevenimiz yanlız bırakmadılar bizi.Mevlüdümüz çok güzel geçti.
Rüzgar birsürü hediyeler, ciciler topladı tabi.Herkese çok teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder